Παρασκευή 1 Μαρτίου 2013

Μάρτη ξεκίνημα

Πόσο όμορφα τελείωσε ο Φεβρουάριος! Και πόσο ακόμα πιο όμορφα αρχίζει ο Μάρτης! Νοτ.  Ξέρεις, οι περισσότεροι όταν μαθαίνουν ότι είμαι αυθόρμητη και ότι μιλάω και πράττω χωρίς να σκέφτομαι πρώτα, ενθουσιάζονται. "Αχ, μπράβο σου, αυτό είναι τέλειο!", "Μακάρι να μπορούσα να το κάνω και εγώ!", "Το να είσαι ο εαυτός σου είναι το καλύτερο και το πιο ειλικρινές που μπορείς να κάνεις!" Όταν όμως πέρα από αυθόρμητος είσαι και αγαθιάρης (θα χρησιμοποιήσω αυτή την έκφραση, μην ρίξουμε και το επίπεδο), τα πράγματα μπορεί να γίνουν απλά ΑΤΑΚΣ, ακόμα και όταν το μόνο που θες είναι να βοηθήσεις και να δείξεις καλή θέληση. Γιατί ο συνδυασμός αυτός μπορεί όχι βέβαια να σκοτώσει, αλλά να σκατώσει φιλίες και να καταστρέψει παρέες. Και δυστυχώς, μιλάω από εμπειρία. Όσο καλή πρόθεση και να έχεις, σου γυρίζει μπούμερανγκ τις περισσότερες φορές. Βρε, δε το κάνω επίτηδες, απλά περιπλέκω τα πράγματα γιατί πολύ απλά ΔΕ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΡΑΤΗΣΩ ΤΟ ΣΤΟΜΑ ΜΟΥ ΚΛΕΙΣΤΟ. Αλλά εγώ εκεί, δε λέω να μάθω από τα λάθη μου, από αυτά τα αυθόρμητα μεν, λάθη δε. Βελόνα και κλωστή την επόμενη φορά, μήπως και σταματήσω τις βλακείες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου